reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Blašková

Barbora Blašková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vnímam. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSlovinskoSúkromnéČo ma prekvapujeCesty

reklama

Čo ma prekvapuje

Prítomnosť vo vzťahu

Barbora Blašková

Prítomnosť vo vzťahu

Hrdinky seriálu Sex v meste ma dokázali rozosmiať, no zároveň mi ich bolo vždy trochu ľúto. Myslím, že je to typ žien (a mužov), ktorí majú vzťah, no ich reálna prítomnosť v ňom je veľmi nízka. Ak sa objaví akákoľvek nejasnosť, partner dotyčnej osoby sa to dozvie až po tom, ako je vec prekonzultovaná s minimálne piatimi „poradcami”. Rozoberať do špiku kosti človeka, ktorý by mal byť oficiálne niekto najbližší, sa mi zdá vysoko neférové. Pod slovom partner si predstavujem niekoho rovnocenného, ku ktorému môžem prísť s hocičím a nevyvoláva to vo mne pocit úzkosti, práve naopak, teší ma pohodlnosť otvorenosti, keď človek môže prísť s akoukoľvek myšlienkou a je vítaný . Za rovnako dôležité považujem aj istotu, že veci o nás sa týkaju len nás a medzi nami aj ostanú. Práve to vytvára zo vzťahu niečo špeciálne a jedinečne intímne.

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu